Volvo XC90 (2003) |
Totalcar |
2007.11.09. 09:04 |
Nem tudhatjuk, melyik jött ki elôször a tesztcsarnokból, így legjobb, ha azt állapítjuk meg, hogy a BMW X5-ös és a Volvo XC90-es holtverseny- ben a világ elsô ötcsillagos terepjárói.
|
Volkswagen Touareg (2004) |
Totalcar |
2007.11.09. 09:02 |
A póznatesztet megismételték, mivel módosítani kellett a függönylégzsákok elhelyezkedését.
|
Suzuki SX4 (2006) |
Totalcar |
2007.11.09. 09:00 |
Újra elpusztult egy magyar autó az NCAP kezei között. Az SX4 az elöl ülők számára pontra, illetve százalékra azonos védelmet nyújt, mint a Swift. A pontszám már nem, de a csillagok száma a gyermekvédelem és a gyalogosgázolás versenyszámában is megegyezik a kistestvérével.
|
Suzuki Grand Vitara (2002) |
Totalcar |
2007.11.09. 08:57 |
A 2001-ben bemutatott Suzuki Grand Vitara nem kápráztatta el az NCAP szakembereit.
|
Range Rover (2002) |
Totalcar |
2007.11.09. 08:55 |
Ugyan a legutóbbi átalakításnál sok helyen lekerekedtek a Range vonalai, talán még soha nem volt ennyire brutális a terepjáró kiállása.
|
Opel Frontera (2002) |
Totalcar |
2007.11.09. 08:54 |
Az Opel jóvágású terepjárója meglehetősen régi modell, és ennek hatása meg is mutatkozott törésteszt eredményeiben.
|
Nissan X-Trail (2002) |
Totalcar |
2007.11.09. 08:51 |
A karosszéria átalakítása után négy csillagot szerzett az X-Trail.
|
Nissan Pathfinder (2005) |
Totalcar |
2007.11.09. 08:49 |
Ami egy korszerű személyautónál már kevésnek számít, a SUV-kategóriában még elmegy. A Pathfinder, csakúgy, mint kategóriatársai többsége, négy csillagot szerzett felnőtt, hármat gyermekkorú utasai védelmére. Ez van, ha a behemótnak nem egy feleakkora utcai járművel, hanem a saját tömegével kell megküzdenie. A nagy Nissan elé került gyalogosok számára két csillagnyi remény marad: ez viszont kifejezetten kíméletesnek számít a terepjárók mezőnyében.
|
Mitsubishi Pajero Pinin (2003) |
Totalcar |
2007.11.09. 08:45 |
Jellemzően terepjárós eredményt ért el a Pajero Pinin a törésteszteken: közepesen biztonságos frontális, meglehetősen biztonságos oldalsó ütközés esetén, és szinte semmilyen védelmet nem nyújt az elgázolt gyalogosoknak.
|
Mercedes-Benz ML-osztály (2002) |
Totalcar |
2007.11.08. 08:53 |
Ami a törésteszten erény, az a gyalogosbiztonság vizsgálatánál komoly probléma forrása lehet.
|
|